Seagold Liquid Untuk Program Hamil Holistic - HERBAL BEE

Seagold Liquid Untuk Program Hamil Holistic

Seagold Liquid adalah produk herbal Program hamil holistic yang dibuat dari ekstrak gamat emas (SEAGOLD CUCUMBER) hasil dari penemuan baru saintis Institut Bioteknologi Marin (UMT), Terengganu.
 Seagold Liquid

Seagold Liquid kaya dengan sumber kolagen, vitamin E dan tinggi protein mempunyai aroma dan rasa buah melon yang menyenangkan. Inulin atau gula ringkas dari akar chicory yang terdapat dalam Seagold Liquid tidak memudaratkan golongan yang menghadapi masalah berlebihan gula dalam darah.

Seagold Liquid membantu menyembuhkan luka dalaman dan luaran dalam tempoh 14 hari pengambilan. Ekstrak gamat emas dalam Seagold Liquid berpotensi sebagai anti mikrobil, anti bacteria dan anti fungus. Ini amat penting kerana kebanyakan luka terbuka terdedah kepada jangkitan kuman dan virus.

Gamat emas mengandungi kandungan protein melebihi 44%, karbohidrat 3-5% (rendah lemak), dan kandungan lemak hanya 1.5%. Komponen-komponen penting yang telah dikenal pasti dalam gamat emas adalah asid amino, kolagen, vitamin E, zat-zat galian, dan kandungan asid lemak yang mustahak seperti EPA dan DHA yang termasuk dalam kategori Asid Omega 3. Nutriens EPA dan DHA ini bertindak mengawal fleksibiliti sel-sel badan, fungsi saraf, mood support, malah membantu menjaga berat badan jika diambil secara berterusan.

Seagold Liquid sesuai di ambil oleh semua peringkat umur, dewasa dan kanak-kanak, dan sangat disarankan untuk wanita selepas bersalin.

Manfaat Seagold Liquid :

  • Mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luaran
  • Makanan nutrisi untuk sel kulit
  • Sangat sesuai untuk wanita lepas bersalin dan pesakit selepas pembedahan
  • Memelihara sel tubuh, otot, sendi, ligament, cartilage, dan tulang.
  • Mengurangkan sakit sendi – osteoarthritis (bisa sendi)
  • Mengurang rasa tidak selesa semasa kedatangan haid
  • Mengurangkan gejala ketegangan otot (cramp).
  • Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan system imunisasi tubuh melawan jangkitan penyakit dan virus
  • Mempertingkatkan fungsi jantung, buah pinggang, paru-paru serta hati.
  • Makanan tambahan untuk golongan yang mendekati menopause (pre-menopause). Membantu mengurangkan gejala menopause dan masalah kemurungan
  • Memberi tenaga untuk penghidap diabetes tipe 2

Seagold Liquid Sering digunakan untuk program hamil holistic karna dari manfaat utama yang kami jelaskan diatas ada manfaat lain yang lebih bagus untuk program hamil.

untuk info dan pemesanan seagold liquid :

Cara Cepat Order Seagold Liquid
Ketik :
Paket Yang Di Pesan+ Nama + Alamat Lengkap + NoTelp

Kirim ke :
SMS/WA :087843190400

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Seagold Liquid Untuk Program Hamil Holistic"

Posting Komentar